Tα Kρουαζιερόπλοια και η τουριστική πολιτική

Ενα σπάνιο καιρικό φαινόμενο (Νότιος Ανεμος), την Τετάρτη 12-9-12 στο Αργοστόλι, «έστριψε» τις πλώρες και των τριών Κρουαζιερόπλοιων, που προσέγγισαν το Νησί μας,  προς την Πρωτεύουσα του Νησιού, δημιουργώντας μία εξαιρετικά όμορφη και επιβλητική εικόνα, που κατέγραψε ο πλοίαρχος - πλοηγός κ. Α. Δρακάτος.

Oι λεπτομέρειες των πλοίων:

12/9/2012: COSTA CLASSICA (Ζαμπέλης) Κέρκυρα-Kοτόρ 8 π.μ.-2 μ.μ., 1.188 επιβάτες.
12/9/2012: MSC ARMONIA (Βασσιλάτος) Πειραιάς-Κοτόρ 7.30’ π.μ. -2 μ.μ., 1.664 επιβάτες.
12/9/2012: OCEAN PRINCESS (Ζαμπέλης) Ιτέα-Σαντορίνη 7 π.μ.-2 μ.μ., 369 πιβάτες.
Σύνολο: 3.491.

Επί τη ευκαιρία, και λόγω διαφόρων δημοσιευμάτων, που εμφανίσθηκαν στο Διαδίκτυο και σκοπό έχουν επιπολαίως ή σκοπίμως, να πλήξουν τη συλλογικά επιτυχημένη προσπάθεια της Τουριστικής Πολιτικής του Δήμου Κεφαλονιάς, διευκρινίζουμε:

  • Η συνεργασία μας με τις Λιμενικές Αρχές (Λιμενάρχης κ. Γ. Καλιτσουνάκης) και με τα ταξιδιωτικά γραφεία πρακτόρευσης κρουαζιεροπλοίων (κ. Ζαμπέλης, κ. Βασιλάτος, κ. Eρτσος) είναι άριστη.
  • Oι υπηρεσίες του Πλοιάρχου-Πλοηγού κ. Α. Δρακάτου είναι εξαιρετικής ποιότητας, γεγονός που επιβεβαιώνεται από όλους τους Πλοιάρχους των Κρουαζιεροπλοίων.
  • Oι Υπηρεσίες Ασφαλείας λειτουργούν άριστα (κ. Δ. Σταθάτος).
  • Το Γραφείο Υποδοχής στον Λιμενοβραχίονα (Προϊστάμενος Αυτοτελούς Τμήματος Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Μ. Πεβεράτος), που λειτουργεί ανεξαρτήτως ημέρας και ωραρίου (Σαββατοκύριακα, Αργίες, Απεργίες, κ.λπ.) δέχεται, εξυπηρετεί και ενημερώνει χιλιάδες αλλοδαπούς Επιβάτες-Επισκέπτες, αποτελεί κατ’ουσίαν την Κεντρική Πύλη Εισόδου στο Νησί μας για τον Τουρισμό των Κρουαζιερόπλοιων.

O χώρος διαμορφώνεται, φροντίζεται και στελεχώνεται με ευθύνη της Τουριστικής Επιτροπής (Τ.Ε.) του Δήμου, γεγονός, που επισημαίνεται με την ανάλογη σήμανση.

Η επιτυχής συνεργασία της Τ.Ε. με το Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Τ.Ε.Ι.) Ιονίων Νήσων  (Προϊστάμενος, Δρ. Α. Κονιδάρης) είχε σαν αποτέλεσμα την τοποθέτηση 2 Info-kiosk τελευταίας τεχνολογίας, εξοπλισμένων με συγκεκριμένο πρόγραμμα πλοήγησης στην Πόλη του Αργοστολίου και σε ολόκληρο το νησί, πλήρως υποστηριζόμενη εφαρμογή με σύστημα αφής.

Επιπροσθέτως:

  • Oι Υπηρεσίες του Γραφείου Υποδοχής τιμήθηκαν με Ειδική Πλακέτα, που προσφέρθηκε από το Riviera της Oceania Cruises σε εορταστική Τελετή στο Κρουαζιερόπλοιο.
  • Επισκευάσθηκε το Μεγάλο φωτεινό Ρολόι.
  • Eγινε, με την συμβολή των Εθελοντών, ο κηποτεχνικός εξωραϊσμός των ανθο-παρτεριών.
  • Υποστηρίζεται το Γραφείο με 2 Η/Υ από το ΤΕΙ για τις ανάγκες πληροφόρησης των Επισκεπτών.
  • Δημιουργήθηκε Αρχείο Εκδόσεων Τουριστικού Υλικού από όλες τις Δημοτικές Ενότητες.
  • Τοποθετήθηκε γραμματοκιβώτιο.
  • Φροντίζεται το Μνημείο Ρωσο-Κεφαλληνιακής Φιλίας.
  • Υπάρχει διαρκής συνεργασία με την Α/Περιφέρεια Κεφαλονιάς για την υποστήριξη σε παροχή υλικού τουριστικής προβολής.
  • Λειτούργησε, με την συνεργασία της ΚΕΔΗΚΕ, το ανοιχτό Αμφιθέατρο.

Με το δεδομένο, ότι επιζητείται πάντοτε η επισήμανση, από Φορέα ή Πολίτη, αδυναμιών, που είναι βέβαιο ότι βελτιώνει τις παρεχόμενες Τουριστικές Υπηρεσίες, υπενθυμίζουμε ότι τα κακόβουλα, ειρωνικά ή απαξιωτικά σχόλια, που αφελώς δημοσιεύονται, εκμηδενίζουν μία προσπάθεια, που η επιβεβαιωμένη με στοιχεία επιτυχία της προσφέρει μόνο όφελος στο Νησί και τους Κατοίκους του.

EYAΓΓEΛOΣ KEKATOΣ
Α/Δήμαρχος Τουρισμού